Winkelmandje 0

Klacht en Garantie

Artikel klacht melden

  • Als je een klacht hebt, willen wij altijd zo snel mogelijk samen zoeken naar een passende oplossing. Helaas kan het voor komen dat een item niet in orde blijkt te zijn, maar wij begrijpen hoe vervelend dit kan zijn.

  • Je kan een klacht melden, door een bericht te sturen naar onze klantenservice via volgende e-mail adres: hallo@megamooi.nl Met de vermelding van jouw klacht, wordt er zo snel mogelijk naar een oplossing gezocht. Natuurlijk kijken wij altijd of een product kosteloos kan worden omgeruild. Onze klantenservice zal per geval beoordelen wat de beste oplossing is.

  • LET OP: Vergeet niet jouw ordernummer te vermelden in jouw bericht

    Bestelling incompleet

    • Blijkt bij levering van jouw bestelling dat er een product niet is geleverd, neem dan even contact op binnen 48 uur na ontvangst met onze klantenservice via het e-mail adres: hallo@megamooi.nl. Er kunnen meerdere redenen zijn waarom jouw bestelling niet volledig is geleverd:
      - Jouw product bleek niet op voorraad te zijn
      - Er is een voorpikfout gemaakt bij onze orderverwerking

    • Wij proberen jou als klant altijd op tijd op de hoogte te brengen over het feit dat je bestelling niet compleet geleverd wordt.

    • LET OP: Vergeet niet jouw ordernummer te vermelden in jouw bericht.

    Garantie

    Bij MegaMooi heb je op alle artikelen een wettelijk bepaald garantie termijn. Mocht binnen deze periode een product beschadigd zijn of er treedt een ander mankement op, meldt dit dan aan onze klantenservice via het e-mail adres: hallo@megamooi.nl onder vermelding van het ordernummer. Natuurlijk geldt de garantie alleen op artikelen als er sprake is van een gegronde klacht. De klacht is alleen gegrond als deze NIET is veroorzaakt door:
    - Verkeerd gebruik of nalatig onderhoud
    - Uitzonderlijke slijtage

    Klacht of defect binnen garantie

    Als je jouw klacht aanmeldt, wordt gekeken of deze binnen de garantiebepalingen valt zoals omschreven in de algemene voorwaarden. Als de klacht gegrond is, zoals omschreven, komen alle kosten voor rekening van MegaMooi.

    We vragen je altijd melding te maken van jouw klacht via het contactformulier. Onze klantenservice zal altijd zo snel mogelijk een passende oplossing bieden.

    Klacht of defect buiten garantie

    Is jouw aankoop buiten de garantie termijn van 30 dagen stuk gegaan, dan kun je altijd nog met een gegronde klacht bij ons terecht. Wanneer je redelijkerwijs mag verwachten van een aankoop dat deze langer functioneert dan de termijn waarin je dit artikel hebt kunnen gebruiken en is het gebrek buiten jouw schuld om ontstaan, dan wordt er direct gekeken naar een mogelijke omruiling of zelfs terugbetaling van jouw aankoopbedrag. Natuurlijk proberen wij deze klacht zo snel mogelijk op te lossen.
    Het kan zijn dat het redelijk is om een deel van de kosten voor eigen rekening te nemen. Bijvoorbeeld als jouw product niet geruild kan worden maar nog wel voor reparatie in aanmerking komt en je hierdoor langer gebruik kan maken van jouw aankoop. Het kan ook zijn dat er wel een omruiling mogelijk is, maar dat je al lange tijd jouw aankoop hebt kunnen gebruiken. Er wordt dan samen met onze klantenservice bepaald wat de beste oplossing is.